İntikam Benim - Dead Man Down

İntikam Benim Filmi İzle
İntikam Benim - Dead Man Down Filmi Full İzle
Yapım: 2013 ABD
Tür: 2013 Aksiyon Filmleri, 2013 Suç Filmleri, 2013 Dram Filmleri, 2013 Yabancı Filmler
Konu:Victor (Colin Farrell) patronu yüzünden ölen karısı ve kızının intikamını almaya çalışan, New York’un yeraltı suç örgütü liderinin sağ kolu olan cesur bir infazcıdır. Patronu gizemli bir katil tarafından tehdit edilince, Victor da detektifliğe soyunur. Bu sırada eski kurbanlardan biri olan Beatrice (Noomi Rapace) ise Victor’u baştan çıkarmaya ve ona şantaj yapmaya çalışır. Beatrice ile Victor’ın aralarındaki kimya onları şiddetli sonuçlara yol açan öç almaya sürükler.
İntikam Benim - Dead Man Down Filmi Fragmanı İzle



İntikam Benim - Dead Man Down Filmi Tek Parça İzle
 Film En Kısa Sürede Eklenecektir.
Aranan Kelimeler:
intikam Benim filmi izle
intikam Benim filmini izle
intikam Benim Full izle
intikam Benim tek parça izle
intikam Benim 720p hd izle
intikam Benim türkçe dublaj izle
intikam Benim Sinema Çekimi İzle

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyoruz. Yorumlarınız bize sizlere daha iyi hizmet vermemiz için yol göstermektedir.

 
Film İzle 2013 - 2013 Filmleri İzle - 2013 Filmler - 2013 Film İzle
Copyright © 2013. 2013 Filmleri
Sitedeki videolar paylaşım amaçlı olup embed kodları ile alınmıştır.
Telif haklarının ihlali halinde iletişime geçiniz.

Tasarım: Sinema Filmleri 2013