Benim Çocuğum

Benim Çocuğum Filmini Tek Parça izle
Benim Çocuğum Filmini Full İzle

Benim Çocuğum
Tür: Aile, Belgesel

Konu:Ergenlikten yetişkinliğe geçen sevgili çocuğunuz bir gün sizi karşısına alıp, kendisiyle ilgili bilmediğiniz bir gerçeği açıklıyor. "Benim cinsel kimliğim senin dışarıdan gördüğün gibi değil" diyor ve sizden anlayış bekliyor. Sırf cinsel kimliğini farklı hissediyor diye biricik evladınıza kızabilir misiniz? Onu suçlar mısınız? Bir insan cinsel kimliği fiziki görünüşünden farklıysa suçlu mudur? Türkiye'den 5 ailenin katılımıyla hayata geçirilen belgesel projesi lezbiyen, gey, biseksüel ve trans çocuklarının hikayelerine bu sefer anne-babaların gözünden bakıyor.

Benim Çocuğum Fragman



Alternatif İzleme Seçenekleri

Film En Kısa Sürede Eklenecektir.

Aranan Kelimeler:

Benim Çocuğum filmi izle
Benim Çocuğum filmini izle
Benim Çocuğum Filmi Full izle
Benim Çocuğum Filmi tek parça izle
Benim Çocuğum Filmi hd izle
Benim Çocuğum Filmini sinema çekimi izle

1 yorum:

Yorumlarınızı Bekliyoruz. Yorumlarınız bize sizlere daha iyi hizmet vermemiz için yol göstermektedir.

 
Film İzle 2013 - 2013 Filmleri İzle - 2013 Filmler - 2013 Film İzle
Copyright © 2013. 2013 Filmleri
Sitedeki videolar paylaşım amaçlı olup embed kodları ile alınmıştır.
Telif haklarının ihlali halinde iletişime geçiniz.

Tasarım: Sinema Filmleri 2013