Can Dostum - Intouchables

Can Dostum - Intouchables filmini tek parça izle
Can Dostum - Intouchables Filmini Full izle
Can Dostum - Intouchables

Tür: Biyografi, Komedi, Dram
Vizyon Tarihi: 11 Mayıs 2012 (Türkiye)

Konu:Yamaç paraşütü kazasından sonra sakatlanan zengin bir aristokrat olan Philippe evde kendisine yardımcı olması için banliyöde yaşayan Driss’i işe alır.
Driss ise yeni hapisten çıkmıştır ve bu iş için hiç de uygun değildir. Ama bu iki adam bir şekilde birbirlerine benzemektedir.
Tamamen farklı dünyalara ait olmalarına ve her konuda farklı zevklere sahip olmalarına rağmen, hem olağan dışı hem de bir o kadar güçlü bir dostluk kurarlar...

Can Dostum - Intouchables Full Tek Parça




Aranan Kelimeler:
Can Dostum - Intouchables izle
Can Dostum - Intouchables filmi izle
Can Dostum - Intouchables filmini izle
Can Dostum - Intouchables Full izle
Can Dostum - Intouchables  tek parça izle
Can Dostum - Intouchables  hd izle
Can Dostum - Intouchables sinema çekimi izle
Can Dostum - Intouchables türkçe dublaj izle
Can Dostum - Intouchables türkçe altyazılı izle

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyoruz. Yorumlarınız bize sizlere daha iyi hizmet vermemiz için yol göstermektedir.

 
Film İzle 2013 - 2013 Filmleri İzle - 2013 Filmler - 2013 Film İzle
Copyright © 2013. 2013 Filmleri
Sitedeki videolar paylaşım amaçlı olup embed kodları ile alınmıştır.
Telif haklarının ihlali halinde iletişime geçiniz.

Tasarım: Sinema Filmleri 2013