Senden Bana Kalan - The Descendants

Senden Bana Kalan Filmini Tek Parça İzle
Senden Bana Kalan Filmini Full İzle

Senden Bana Kalan - The Descendants

Tür: Komedi, Dram

Vizyon Tarihi: 3 Şubat 2012 (Türkiye)

Konu:Toprak sahibi zengin bir baba olan Matt King (George Clooney), eşinin trajik bir bot kazası geçirmesinden sonra, geride kalan iki kızı ile ilişkisinin hiç de hayal ettiği gibi olmadığını farkeder. Matt, kızları ile olan ilişkisini düzeltmeye kararlıdır fakat gittikçe kötüye giden akıl sağlığı onun için hayatı oldukça zorlaştıracaktır.

Senden Bana Kalan - The Descendants Fragman




Aranan Kelimeler:
Senden Bana Kalan izle
Senden Bana Kalan filmi izle
Senden Bana Kalan filmini izle
Senden Bana Kalan Full izle
Senden Bana Kalan  tek parça izle
Senden Bana Kalan  hd izle
Senden Bana Kalan sinema çekimi izle
Senden Bana Kalan türkçe dublaj izle
Senden Bana Kalan türkçe altyazılı izle

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Bekliyoruz. Yorumlarınız bize sizlere daha iyi hizmet vermemiz için yol göstermektedir.

 
Film İzle 2013 - 2013 Filmleri İzle - 2013 Filmler - 2013 Film İzle
Copyright © 2013. 2013 Filmleri
Sitedeki videolar paylaşım amaçlı olup embed kodları ile alınmıştır.
Telif haklarının ihlali halinde iletişime geçiniz.

Tasarım: Sinema Filmleri 2013